loading...
music sad
kamran بازدید : 43 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز امروز صحبت های علی صاد رو که به صورت نامه ای هست براتون میذارم

 

 

 

 

به نام خدا

سلام... . سلام به همه ی آدمک های این زمونه هر کسی که داره این نامه ی شیشه ایمو میخونه....

 

عید رو به همه دوستا و رفیقام تبریک میگم و سالی پر از لبخند هایی از ته دل براتون آرزومندم

 

سالی که گذشت شکست های زیادی برام داشت شکست لحظه به لحظه اما امید دارم که امسال

 

یه سال بهتر بسازم هم واسه خودم هم واسه همه ی آدما به چند تا سوال جواب میدم که مدام ازم پرسیده

 

 میشه و برای بیشتر دوستان سواله ...

 

اسم واقعی من علی

 

دارم  برگه ی شانزدهمین سال عمرمو تو دفتر زندگیم پر میکنم

 

ساکن استان فارس

 

از سال اول راهنمایی وارد دنیای آهنگ شدم  یعنی چیزی حدود پنج سال

 

اولین کارم با نیما شکری بود به اسم " ترانه ای برای تو " که به سبک رپ بود

 

شعرهای زیادی نوشتم که خواننده های معروف اونا رو خوندن و این واسم یه افتخاره

 

کسایی که نخواستم اسم منو تو آهنگاشون بیارن

 

پسوند اسم من. فامیلی من نیست ...:: صاد ::... همون کلمه ::>>صد<

 

که معنیشم تو دیکشنری هست

 

آهنگ تصویری هم ندارم

 

 

 

 

برای منو عشقم دعا کنید که بهم برسیم . علی تا زمانی که به عشقش نرسیده واسه قلب های شکسته میخونه....

 

اینم یه شعر کوچولو تقدیم به همه خوبان دلشکسته:

 

 

من از این خونه دلگیرم خداحافظ دارم میرم

 

چقد سخته بدونم که تو آغوشت نمیمیرم

 

نگاهت مثل سابق نیست داری خیلی عوض میشی

 

مثل پروانه میمونم ولی تو مثل آتیشی

 

دل تو عشقمو پس داد از احساساتم هم رد شد

 

بگو چی شد بگو چرا بامن رفتارت اینقده بد شد

 

تو دیروز عاشقم بودی بدن حد و اندازه

 

کی امروز بین ما دوتا داره فاصله میندازه؟

 

چشات میگن دلت میخواد از این ثانیه تنها شی

 

خداحافظ دارم میرم که تو با خلوتت باشی 

 

دارم میرم ولی کاش صدای تو بگه برگرد

 

الان داغی نمیفهمی نمیشه تنهایی سر کرد

 

 

دوستتون دارم عزیزان ... به امید دیدار

 

 

 

 

 

 

 


                                         تخصصات علی صاد :

 

تنظیم کننده و آهنگساز  و خواننده

 

 

کار خود را  از سن 11 سالگی
 با موسیقی الکترونیک آغاز کرد و هم اکنون نیز
 تخصص اصلی وی در زمینه موسیقی الکترونیک  و پاپ و رپ می باشد.
 هم چنین وی دارای برد تخصصی DSP 
 و طراحی صدای های هولوفونیک (سه بعدی) می باشد.
 به جرأت می توان گفت که وی جزء
 برترین تکنسین های صدا و مسترینگ در ایران می باشد.
 وی علاوه بر آهنگ سازی و تنظیم ، ترانه سرایی هم می کند.
 در کارنامه هنری علی صاد آثار درخشان بسیاری به چشم می خورد که هیچکدام را با اسم خود ثبت نکرد

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 684